.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند دو روز محوری و سرنوشت‌ساز انقلاب هستند
شمال نیوز: امام جمعه ساری با اشاره به اهمیت دو روز ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند برای سرنوشت انقلاب اسلامی گفت: دشمن تمام استراتژی آینده خود را برمبنای حضور و عدم حضور مردم در این دو روز طراحی می کند.
۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند دو روز محوری و سرنوشت‌ساز انقلاب هستند

به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در خطبه های نماز جمعه ساری با اشاره به فرموده پیامبر اسلام (ص)، افزود: یکی از فلسفه‌های بعثت، اخلاق است، ایشان مبعوث شدند تا کرامت‌های اخلاقی را در جامعه به پایان رسانده و آن را کامل کنند چرا که خودشان اسوه اخلاق بودند از این رو انتظار می‌رود که امت این پیغمبر در رعایت اخلاق پیش‌قدم باشند.

 

وی با اشاره به اینکه بی اخلاقی به هیچ عنوان پسندیده نیست،تصریح کرد: بی اخلاقی به‌خصوص در فضای انتخابات پذیرفته نیست، انتظار می‌رود که کاندیداها و طرف‌دارانشان اخلاقیات را رعایت کنند، حتی در زمان انتخابات و تبلیغات رفاقت باید مدنظر باشد، بی‌اخلاقی و قانون‌گریزی جواب نمی‌دهد.

 

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: بنده در رابطه با کاندیداهای مجلس شورای اسلامی چه ساری و چه در شهرهای دیگر نظری ندارم و هر گونه شایعاتی در این باره را تکذیب می‌کنم، اصول اخلاق این است که هر کسی پیش ما آمد تحویلش گرفتیم.

 

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به اینکه از جلوه‌های محبت اهل بیت (ع) همین انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: مردم ما با رهبری امام راحل دست به این حرکت بزرگ زدند، تشکیل حکومتی که بخواهد دین اسلام را کامل کند از امور اهل بیت (ع) است، مردم به عشق اهل بیت (ع) این راه پرخطر را رفتند، ۲۳۰ هزار شهید دادند، ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید مازندران به عشق اهل بیت (ع) راهی شدند، این انقلاب تبلوری از عشق اهل بیت (ع) است.

امام جمعه ساری همچنین یادآور شد: امروز که چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب را جشن گرفته و از خدمات صحبت می‌کنیم، پروژه‌هایی که ۱۰هزار میلیارد تومان ارزش دارد افتتاح شده، بیش از ۲ هزار میلیارد تومان ارزش کلنگ‌زنی‌هاست همه به عشق و محبت مردم به اهل بیت (ع) می‌رسد که سرچشمه جوش و خروش‌ها شده است.


این مسئول با تاکید بر اینکه باید دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را حفظ کنیم، بیان کرد: مسئولین وظایف خاص خودشان را دارند باید جلب رضایت مردم کرده و سرمایه اجتماعی را بالا ببرند، موانع اجرایی و اداری از کار مردم را برداشته و به‌صورت جهادی فعالیت کنند، مردم هم وظیفه دارند حضورشان در حمایت از انقلاب را نشان بدهند.وی یادآور شد: مردم مطالبات درست خود را بیان کنند و یقه کسانی را که نمی‌توانند خدمت ارائه کنند، کارشکنی می کنند، ترک فعل دارند و گزارش نادرست می‌دهند را بگیرند فریاد زدن به این مهم کمک می‌کند.

آیت الله محمدی لائینی در پایان با اشاره به دو روز مهم؛ ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند ماه، حضور باشکوه مردم در هر دو روز را مهم دانست و اظهار کرد: تمام شبکه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن خط آتش خود را متوجه همین دو روز کردند که مردم را از حضور منصرف کنند، اینکه دشمن این دو روز را بمباران می‌کند معنایش این است که ما باید همین دو روز را حفظ کنیم، به گفته شهید همت جایی که دشمن می‌کوبد جبهه خودی است، انشاءالله در این دو روز حماسه‌ای بی‌نظیر از حضور مردم رقم خواهد خورد./ ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.